kızlar 3 gün boyunca geceleri adet sancım vardı gündüz de belimde ve özel bölgemde çok baskı hissediyordum ama yalancı sancı sandım hep dua ettim geçmesini bekledim. bugün kontrole gittim ve nstde düzenli ve yüksek sancım çıktı ama doktorum beni beklemeden eve gitti(özel hastane)… nöbetçi doktor geldi ve yoğun bakım yok bu hastanede riske alamam başka hastaneye git dedi 😓 mecburen başka bir hastaneye geldim sancıları durdurmak için ilaç verdiler bebeğin ciğer gelişimi için de iğne vurdular. şuanda nstde sancım görünmüyor ama hala bekliyoruz.. bu durumu yaşayan var mı? bu arada bebeğim 2735 g 🤗