Sizde de oluyor mu bir yandan turşu yesem diğer yandan çikolata yemek istiyorum bir an sandivic canım çekiyor bir yandan dondurma yemek istiyorum kilo almak istemiyorum ama bu yeme hissiyatına engel olamıyorum benim gibi olan var mı ya da çözüm üreten bu duruma bazen kendime kızıyorum bu yediklerim ya çocuğumun gelişimine zarar verirse diye