Kaderhamza Kızlar benim ilk hamileliğim hiç bi bilgimde yok malesef 3 ayımdan sonra doktor bana kan ilacı verdi ama ben çoğu kez bazen içmeyi unutuyorum bu sıkıntı olurmu çok kızıyorum kendime ama korkuyorumda. Birde kimi hamile 3 ilaç kullanıyo ben niye bir diye düşünüp duruyorum yani hiçbi bilgim olmadığı için korkularım çok bana akıl verirmisiniz lütfen
Sevcanesme Kaderhamza bende bir ilaç kullanıyorum canım bence doktoruna sorabilirsin yada doktor sonralarda verecektir
Bet0142 Kaderhamza direnç olarak iyisinizdir belki erken diye haftalarınız başka ilaç vermemiştir . Bende 7 tane kullanıyorum hiçte güzel bişey değil ilaç kullanmak
melegiminannesi Canım ona bakarsan benimle aynı haftada olanlar 2 haftadır kan ilacı icerken benim doktorum bana multivitamin iciyordum gebelikten öncede simdide hala onu icmemi söyledi bu kutı bitince baslayacagız kan ilaçlarına dedi. Bence bi yerlere yaz unutma ilaçlarını icmeyi. Bu tamamen senin fiziksel olarak bünyene bağlı bazılarının baska rahatsızlıkları yada vücuden hormon vitamin eksiklikleri oluyor o yüzren birden cok ilaç kullanıyor bende suan 1 tane ilaç kullanıyorum ilaç kullanmak bu kadar iyi değil heveslenme ne güzel ilaca vitamine fazla ihtiyacın yok ki doktorun vermemis sorun etme derim
Elikkk Bende dekavit kullanıyordum bitek bu ay kansızlık çıktı yeni 7. Aya girdim yeni kan ilacı yazdı doktorum saglık ocağı birde devit yağ yazmış arada kullanıyorum kan ilacı doğumda kan kaybedicez onun içinde iyiymiş yani doktorun ne derse onu yap sen derim