minikfasulyeo hatice13445 ahhhh ahh bende özledim sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı İnsaAllah tejrardan adet oldugumuz günlere döneriz hem ödem topluyor hemde balina gibi sistigimi hissediyorum adet olunca karnım bile rahatliyordu ama sabredicez 🥹
yesimvera hatice13445 ben hamileyken bana çok rahat geliyordu 9 ay boyunda değil olmamak bana daha güzel geldi çok rahattım seviniyordum ama doğumdan sonra 70 gün ortalama 2,5 ay boyunca adet lekeli geçmişti çok rahatsız oluyordum
hatice13445 Havin49_ gerçekten regl olmaktan nefret edenler çok var ama ben cidden çok seviyodum regl olmayı her ay düzenli düzenli reglimi hafif sancılarla oluyordum reglimle çok barışıktım 🥲
Havin49_ hatice13445 ben sevmiyorum belki de sancılı olduğu için sürekli vıcık vıcık kan kokusu fln ben sevmiyorum bence regli seven nadir vardır😀
cuteregina hatice13445 hiç özlemedim ya her ay pms ha oldu olacak niye olmadı gebe miyim kanama ağrı her ay bu döngü en baştan yazılıyor Ama gebelik öyle mi uzun süreç ve her şey belli gebeliği seviyorum 🫠
Melike3506 hatice13445 ben hiç özlemedim ya pkos var bir de bende ne zaman olacağım belli olmuyor hamileliğimin bitecek olmasına üzülme nedenlerimden biri tekrar regl olacak olmam hele yazın sıcaklarda hiç çekilmiyor
minikfasulyeo Havin49_ hamilelik regl dönemini özletti bende her hamilelik dediğiniz gibi olmuyor bence En azından 1 hafta sonra geçiyor regl problemi hamilelik 9 ay ve bunun yanında bozulan psikoloji
Havin49_ minikfasulyeo yani bu benim düşüncem siz sevebilirsiniz iki gebeliğimde de hiç psikolojim bozulmadı :)
asudem Bence psikoloji bozacak bir şey değil hamilelik vucudumuzda bir can daha var oluyor ve bu bence çok güçlü hissettiren bir şey. İnsan kendi yaratılışını bile hamile kalınca daha iyi idrak ediyor. Olaya nerden baktığınızla alakalı zorlukları elbette olacak ama neden psikolojimizi bozsun ☺️ ayrıca bizim bakış açımız çocuğumuza da yansır şahsen bir nimet,bir hediye gibi taşıdığımız çocukla bir külfet gibi taşıdığımız çocuğun aynı olmayacağı kanaatindeyim 😊 minikfasulyeo
minikfasulyeo Havin49_ her gebelik aynı ilerlemiyor ben bunu demek istedim keşke hepimizin ki sizin ki gibi ilerlese saygı duyarım tabiki :)
Havin49_ minikfasulyeo canım benim ikinci gebeliğim ikŞdi 7 aylık doğum yaptım bemce pozitif olmak biraz da insanın elinde
minikfasulyeo asudem ya tabiki öyle özellikle kalp atışlarını duyunca insan mutlu oluyor Rabbime şükrediyor insan Çok güzel bir duygu tabiki ama bu yorgunluk süreçleri kişiden kişiye değişiyor iyi tarafı varsa yorucu tarafı da var Yine de Rabbime şükürler olsun 💗
dilekmom6 hatice13445 ay sadece ben böyleyim sanıyordum. 20 haftalığm ben de ve çok özledim regl olmayı. Regl olmayı seven biriydim zaten. Rahat geçiriyordum ve sahiden her anlamda rahatlıyordum.