Dua edin kızlar nolur sorunsuzca bebeğimizi kucağımıza alıp evimize dönelim 🙏🏽 1haziranda planlı sezaryandı fakat nst’dede çıkan ağrılarım sebebiyle 1hafta öne çekildi.37+5te 2.sezaryanım olucak.Evde bekleyen 6yaşında bir yavrum var bu yüzden çok duygusalım tarif edilemeyecek hislerdeyim🥹 Sorunsuzca sağlıkla eve gelelim iki yavrumda yanımda olsun.Dualarınızı bekliyorum 🙏🏽