beeyzax bende yaşıyorum 30 haftadan beri karpal tünel sendromunu . Parmağımdaki uyuşma hiç geçmiyor ama ilk olduğu zamanki ağrılar biraz hafifledi ben kullandığım magnezyumun çok etkisi olduğunu düşünüyorum - magnimore plus saşe olanı olacak ama . Gece yatmadan bi tane suya karıştırıp içiliyor. 4-5 güne şikayetlerinde ağrılarda azalma fark edeceksin , istersen bir dene . Aynı markanın hap olanını almıştım hiç fayda etmedi günlerce kıvrandım . Buna geri döndüm 4-5 gün düzenli kullanımda yeniden etkisini gösterdi bu aralar çok rahatladım hatta kalçama giren kramplara da inanılmaz etkisi var 36 haftalığım şuan