Merhabalae, 5 aylık bebeğim var 5 günlük gecikmem olunca test yaptım. Galiba pozitif😥 çok üzülüyorum ne yapacağımı bilmiyorum. Bebeğim emiyor. O bana daha muhtaçken yeni bir bebek çok zor. Ve çol yavaş iş yapan biriyim nasıl ev işlerine yetişirim bilemiyorum çok üzülüyorum. Aranızda bebeklerin arası 1 yaş olan anneler var mı? Nasıl zor mu?