Merhaba arkadaşlar, bugünkü kontrlümde bebeğin baya aşağı indiğini ve suyumun 8 mm e düştüğünü söyledi doktorum. Salı günü sabaha tekrar randevu verdi eğer suyun biraz daha azalmışsa yatış olabilir dedi ilk doğumum normaldi ve 39+5 te doğurmuştum. Şimdi sancım vs yok yatırırsa suni sancıyla doğum başlaması olacak ama ben tedirginim kabul etmeli miyim kafam çok karıştı yardımcı olabilir misiniz?