Fatos54_ Kızlar dün kasıklarıma nefes aldıkça batan agrı girdi belime vuruyodu geçti arada tekrar oluyo normalmi bunlar
lalelola Fatos54_ 31 haftalık hamileyim ve bu bende ara sıra oluyor. Araştırdım ve buna yuvarlak bağ ağrısı deniyormuş. Zararsızmış.