CemileAkkurt Fatma_furkan1996 ben 24 hafta benden de sıkınca sıvı geliyo bende merakımdan süreli sıkıyom bakıyodum zararlımıymış
Sadeesevenbiri aaaaaa1864 benim ilk hamileliğim de 6.ayda sütüm gelmeye başlamıştı hiç bir sorun yaşamadık doktorum sıkmamamı söylemişti bazen fazlaca gelirdi bazen gelmezdi 41+2 de dogum yapmıştım
elatoriaa aaaaaa1864 normal canım ilk gebeliğimde gelmişti doktor elleme sıkma oynama dedi erken doğumu tetikliyormuş
gizemli00 aaaaaa1864 o haftalarda sütünüzun gelmesi normal ama siz sakın göğüs ucunuzu sıkmayın rahme uyarı vermis olursunuz dogumunuz yakın diye gelmeye başlamış rabbim kolaylık versin