catlovermom Bende 3 tepsi KV me yapacağım inşallah.bir tepsi de kendime.kadin köyde hayvanlari var yapamıyor . inşallah güzel olur.ben baklava yapmayı seviyorum yıllardır yapıyorum
Havin49_ hilalaselll4 ben pek uğraşmam cnm becermem de herhalde bilmiyorum hiç denemedim zaten bi geçen sene kaynanamlar vardı onun dışında hep tekiz ondan dolayı bazen almıyoruz bile😀😀
zeynepyldrm_07 hilalaselll4 ben ve kocam dışında kimse yok gelen giden yok bizde çıkıp dışarda yiyoruz😂😂
HakanKemal hilalaselll4 Halam vefat ettikten sonra gelmediler toplu olarak gelirlerdi mangal yakılır geceye kadar sohbet ederlerdi her bayram çok güzel geçerdi bizim bayramlarımız o bağ koptu maalesef tek bir halam gelir diğerleri gelmez 🥲
Havin49_ hilalaselll4 doğrudur cnm dediğim gibi ben ve eşim teksek eşimin bi arkadaşı hanımıyla gelir bide eltilerim o kadar zaten 3 Eltim benle aynı binada😀😀
Havin49_ hilalaselll4 evet iki eltimde yapıyor diğeri benim gibi alıyor benle benim bi büyüğüm hariç hepsi elle yapıyor
Alya05 hilalaselll4 Öncelikle eline sağlık biz baklava alırız bi tepsi, ama bu bayram almıcaz anneme geçecem sonrada köye giderim büyük ihtimalle