- Haftadayım. Kanal tedavisi olan dişim hassaslaşmaya ağırmaya başladı. Dişçide röntgen çekmeden hiç bişey yapamayız dedi.
Eğer çok dayanılmaz hal alırsa kadın doğumdan tedaviye izin kağıdı getirmen gerekiyor anca o şekilde olur dedi.
Bende dua ediyorum ilerlemesin ağrısı diye 😪😪