emine136 akıntın nasıldı canım kaç gün sürdü benimde Dpo 10da hafif kahverengi akıntım oldu bugğn 11 yine az biraz geldi çamurumsu kahvemsi gibi. Regle mi dönecek gebelik mi bilmiyorum. Dpo 8de innovita yapmıştım pembe çok ince silik çizgi çıkmıştı anında ama sonra prodoctor yaptım negatifti. Bugün yine prodoctor yaptım gölgemsi çizgi var ama güvenemiyorum. Kan da veremiyorum anca pazartesi verebilirim. Eğer yerleşmeyse yarın tekrar test yapsam erken mi olur yoksa çıkar mı acaba