el1ff Kızlar bugün ağrım oldu doktora geldim yatış verdiler ikizlere hamileyim. Şu an sancım yok ama olur diye çok korkuyorum bunu yaşamış olan var mı? 32 yi bari görmek istiyorum daha küçükler çok ağlıyorum bana umut olun😢