esiink 2.gebeliğim 7 haftalık. Aynılarını yaşıyoruz Lekelenme hariç. Kızını kucağında kaldırma artık. Ben bilmeden gece kızımı wcye götürdüm kucağımda. Kese etrafında hafif kanama gördü progestan başladılar. Aşırı sancım ağrım oluyordu. Progestandan sonra azaldı. İlk kızımda hamile gibi değildim 9 ay keyifle geçmişti ama bu beni çok zorluyor, ne yesem çıkarıyorum, çok üşüyorum, mutsuzum, gerginim, göğüslerim taş gibi hassas. Yaşım 33. 30dan sonra gebelik hakkaten hastalık gibiymiş.