betealt evet bende de yoktu artık 42 haftalık olmuştuk suni ile açılmam başladı çok ağrılı bir süreç saatlerce yalvardım sezeryan diye ama doğumdan sonra da hemen ayağa kalktım 2.doğumum da sezeryan oldu her ikisini de tecrübe ettim suni ile zor da olsa normal doğum derim .Tavsiyem kesinlikle otur kalk yapmam doktor bana son ana kadar yaptırdı