damlasv lol baş ağrım dayanamayacak şekilde devam ediyor ama kimse çocuğu alalım demedi anlamadım benim doktorlarda mı sorun var sizin doktor mu çocuğu kuveze koymayı göze almış
lol damlasv bnde hastaneye yattığım da hemen almak istemediler ne kadar durursa o kadar kar dediler baş ağrısı vardı tansiyon da yüksek çıkıyordu tansiyonunz normalse ondan bekletiyolardır