gogebakk ay ben başka yerdeyim tatilde düğünümde falan kuaför arıyordum bi yer vardı pislik içinde ama numune arkasında bi tane güzellik merkezi vardı adını unuttum çok iyi ve hizmetleri iyiydi fiyat olarak da uygundu
gogebakk tugbahs isim vermeyim ama aslında mahalle kuaförü gibi bir şey ben her gelişimde sivasa daha kurumsal yerlere gidiyorum o bölge cidden böyle güzellik merkezleri ile dolmuş