gncayse merhaba, sağlıkla zamanında kavuşun.
Eğer gidip gelen adet ağrısı gibi ise normal olmayabilir. Doğum sancısı, adet sancısı gibi oluyor😞. Rutinden farklı bir durum hissederseniz gecikmeden hastaneye ya da doktora başvurun. Nstye bağlayıp sancı var mı diye kontrol ederler.
Kalıcı ve tam sağlıkla zamanında kavuşun 🙏🏻