Katya1 amin, inşallah sizin için de en kolay, en sağlıklı en hayırlı şekilde tamamlansın gebelik süreci 😇 20haftalık hamileyim kimseye söylemedim henüz. Faydası dokunacak insanlara söylemekte yarar var tabiki ama sırf millete dedikodu malzemesi olacaksa söylememek en güzeli🙈 ben şahsen öyle düşündüğüm için ve de sağlık açısından iyi hissettiğim için kimseye söylemedim. nasıl olsa öğrenecekler😅