Yazmelegi_ Sngl25 teste gore evet var😊 ama kan verince çünkü testlerin doğruluk payı bazen az olabiliyor
Sngl25 ozgeysr Doğum yapalı 5 ay oldu. 5 aylık bebeğim var yani. Önce gecikme normaldir diye düşündüm. Sonra bel ve kasık ağrısı çekince. Adet olurum diye düşündüm. Üstünden 3 gün geçti regl olmayınca test yaptım. 5 gün gecikme olunca