sennur32 Kızlar 9 haftalık gebelik. İnanılmaz üşüyorum sanki kışın ortasi. Ayaklarım hiç ısınmiyor hep buz gibi. Böyle olup sebebini bilen varmı doktoruma söyledim bol bol su iç dedi 🥹🥹
balminnak sennur32 ilk haftalarda cok usume oluyor sanırım sonra gecıyor corapla gezmeye calıs bacakta sızlama agrı olursada magnezyum baslanıyor 😊
Deleted33000 sennur32 bazı gebeler çok usuyerek geçirir bazısı da ateş basmasiyla geçirir üşümek TE çok zor ya ayaklarını ve sırtını sıcak tut inşallah isinirsin kuzum
yadimu sennur32 bana biri üşüme oluyorsa bebek erkektir demişti aklıma o geldi gerçekten de oğlum oldu değişik bir hurafe 😂