danla2711 herkese çok teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️🙏Gerçekten çok kolay oldu ilk doğumuma göre saat 9 da akşam yatışım yapıldı ve hiç sancım yoktu suni sancı verdiler saat 23.30 gibi ve saat 12.30 da doğuma girdim 12.45 gibi de doğurdum kızlar kesiğim hiç olmadı bir kaç tane dikişlerim var sadece