sewgisuu ben gece uyumadan önce alıyorum belirtileri beni rahatsız etmesin diye ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Doktorum ağrında da kahverengi akıntın olursa kullanırsın dedi. Benimde dün biraz kahverengi akıntım oldu ondan gece 1 tane ağızdan aldım