zehraclk0 Dayanılmaz bir hâl aldı artık. Gaz değil, gaz sancısı değil sadece midede şişkinlik, en baştan beri var ne yesem şişiyorum bir lokma bile yesem ve saatlerce geçmiyor. Var mıdır bunun bir çözümü?
nazifeeeeeeeeee zehraclk0 bende aynıyım 10. Hafta ama 4 5 aylık hamile gibi karnım taş gibi bir de çok rahatsız ediyor şişkinlik hissi aynı şeyleri yiyorum ama anlayamadım. Progestan kullanıyorum ondan sanıyorum ben sende kullanıyor musun?
zeynepaltnts66 zehraclk0 bende aynı durumdayim mide ilacı yazdı bana sadece eczaneden sende alabilirsin şuan bayram tatiline girdiler diye söylüyorum Rennie yada gaviscon tarzı bitirmiyor ama en azından biraz yaşayabilir hale geliyorsun bende aynı senin gibiyim çok zor hayatım mahvoldu geçer inşallah rahat hamilelik geçirenlere hayranım 😅
zehraclk0 annakarenina İnşallah geçicidir ya midem hem şişiyor hem bulanıyor hem yanıyor hepsi bir arada
sudeborakk zehraclk0 İlk haftalarda oluyor canım ben de patlayacak gibi oluyordum özellikle akşamları gece yatana kadar günde 1 tane soda içiyordum sürekli hala da devam ediyorum bir zararı olmuyormuş bir de bol bol su iç eğer tuvalete çıkmakta zorlanıyorsan kuru kayısı ve zeytinyağını karıştır ye biraz benim kurtarıcım olmuştu o haftalarda çok ağır şeyler tüketme daha hafif lifli gıdalarla beslenirsen şişkinlik yapmaz şuanki kadar ilerleyen haftalarda geçiyor merak etme 🫶🏻 Hormonlar değişiyor vücut alışmaya çalışıyor demek ki çoğu kişide aynı şikayeti duydum
zehraclk0 sudeborakk Tuvalete çıkmakta bir sorun yok sadece şişkinlik hayatı zehir etti bana resmen. İnşallah geçer ilk hamileliğimde hiç böyle şişkinlik yaşamamıştım. Hafif şeyler de yesem bir lokma dahi yesem öyle oluyorum. Bunun bir ilacı var mı acaba
sudeborakk zehraclk0 Ben ilaç kullanmadım bilmiyorum şimdi ne desem yalan olur eğer çok rahatsız ediyorsa doktorunuza sorun mutlaka bir şey önerir benim tuvalete çıkamamaktan oluyordu daha çok 🥲
zehraclk0 nazifeeeeeeeeee Yeni kullanmaya başladım ama öncesinde de vardı. İlk hamileliğimde başından doğuma kadar progestan kullandım hiç böyle bir şişlik yaşamadım
tomrisaykol Şişkinliğe ek olarak yanma da varsa reflü erken başlamıştır doktorunuzla görüşün uygun görürse gaviscon, renni şurup yazabilir. Yemeklerinizi az ve sık öğüne geçirin gaz yapan asidik herşeyden kaçının hergün de yürüyüş yapın 🌸
zehraclk0 tomrisaykol Yanma akşamları oluyor kontrole gittiğimde söyleyeceğim mutlaka ilaç yazar umarım