aybs erkenlerde karından zor görülüyor bayramdan sonra karından görürsünüz bence ama vajinalin de bir riski yok. Doktorum tanıdık ve erkek diye içten içe istemiyordum ama zaten ilkte çok erkendi karından rahim kalınlaşmama baktı ikinci gittiğimde beta 7000lerdeydi karından kese gördük bende yolk saç falan görelim demedim dünde kalp atışı dinledik gerekli görmediği için vajinal bakmadı hiç ama bakalım dese hayır demezdim tanıdık olmamıza rağmen güveniyorum doktorun kararına