Kızlar aklıma bir şey takıldı yaşayan yada bilgisi olanlar varsa yardımcı olabilirmi benim ilk doğumum 8 sene önceydi normal doğum yaptım su gelişiyle 39. Haftada gittim sabah 8 de yatışım yapıldı ertesi gün sabah 4.30 da doğum gerçekleşti cok zordu acılma ilerlemedi masada saatlerce bekledim doğum olmadı çok fazla dikişim vardı şimdide ikinci hamileliğim riskli biraz su gelişi oldu 29. Haftamda 35 haftalık olduk şükür takipli 37. Haftayı bekliyoruz 29 haftalıkken doktor açılmada varmı diye bakarken çatı muayeneside yaptı çatın dar biraz dedi çokmu dikişin vardı zormu oldu flan diye sordu Şimdi nasıl olur darsa dedim bir kez açılmış yine açılır zorda olsadedi zaten su gelişi erken doğum riski olunca araştırma hastanesine gönderildim orda takip eden doktpra dediğimde oda normal deneri açılmış yine açılır dedi ama aklıma takıldı yine aynı zorlukmu olur böyle çatı darlığıyla ikinci doğumu yapan varmı