znnnr normal adetten daha yoğundu ilk üç gün lekelenme oldu iştahım çok kesikti bende diğer hamileligime hiç benzemiyor niye böyleyim diyordum bazen gun boyu hiç yemek yemiyordum ilk lekelenmem başladığı gün cok stresli ve gergindim sonra bi baktım leke gelmiş belkide normal.aldir dedim oluyormuş ya bazı gebeliklerde 3 gun sürünce doktora gittim betam düşmüştü eve geldikten sonra yoğun kanamam başladı hepsinin toplamı 13 gün sürdü agriliydi cok pıhtı ve parça düşüyordu her tuvalete oturmamda moralim hiç iyi değildi sonra birdaha adet olmadım hemen üstüne hamile kalmışım cok şükür rabbim sizede hayırlısını en kısa zamanda versin inşallah