AuraMomB dualinam bir şey olmaz ama rahmine yüklenmemelisin. Yeni operasyon geçirdiğin için iyileşmeni geciktirebilir bende senin gibi sürekli iş yaptım kürtajdan sonra 40-45 gün kanamam olmuştu ne yazık ki
dualinam sati2211_ az önce balkonu falan yıkadım biraz valiz falan kaldırdım su taşıdım ama birşey olur mu
sati2211_ dualinam kamaman artarsa ağrın olursa falan acile git bu tarz seyler olmazsa pek sanmiyorum bisey olmus olacağını
AuraMomB dualinam benim regl gibiydi ama bebek rahmime aşırı yapıştığı içindi. Normal lekelenme sizin o kadar sürmez bile