İkinci gebeliğim ama ben ilkinde hiç ağrı sancı hissetmediğim için bilmiyorum ssvd düşünüyorum bunu geceleri zaten uyuyamıyorum kaburga ağrısından, ama geceden beri sırtım belim bacaklarım ağrıyor bu sancı mı ? sabah kalktığımdan beri de hiç halim yok Bazen regl olacakmış gibi hissediyorum öyle bir ağrı korkuyorumda doğum falan başlar diye ama böyle dinlenince falan geçiyor gibi yalancı sancı nasıl bişey onuda bilmiyorum dün biraz temizlik falan yaptım yordum kendimi ondanmıdır acaba ? Bebeğin hareketleri normal hissediyorum yani pelvik kemiklerim acıyor yürürken bile zor, ama aşağıda baskı gibi bişey hissetmiyorum bu hissettiklerim ağrılarım normal mi acaba ? Nefesim kesiliyor sırtımın belimin batmasından kemiklerim ağrıyor resmen ama böyle derin nefes alıp verince rahatlıyor gibiyim