Neden nst sancı varsa almak zorundayım diyo doktorlar bunun mantığını anlayamadım kalp atışları normal kilosu normal anne sancılarından şikayetçi değil neden almamız gerekiyor diyorlar neden doğumun başlamasını beklemiyorlar ters giden bir şey yokken . Doğum şeklini demiyorum normalde olabilir Sezeryanda ama geleceği zamanı neden bebek belirlemiyo bir risk yoksa .