İki haftadır memlekete gelmiştim annemlere ,eşim de evdeydi o gelemedi çalıştığı için, geçmişine baktığımda porno izlediğini gördüm ,sadece bir gün izlemiş sonraki günler izlememiş bir defa izlemiş ama ben yinede kendime yediremiyorum neden izler ki bi insan bu tarz şeyler ,evliliğimiz boyunca sadece bir kaç defa böyle gördüm 5 yıllık evliyiz , kızdım ona çok sıcak bakmadığımı izlememesi gerektiğini de söyledim ama ne bileyim şimdi kendimi kötü hissettim yine görünce,soğuma hissi geliyo insana ,çıplak kadınlara bakıyor falan yani zoruma gidiyor ,sizce abartıyor muyum yoksa normal mi sizce acil bana bir fikir verir misiniz nasıl bıraktırabilirim birdaha izlememsi için ne söyleyebilirim ne yapabilirim beni bir ferahlatın lütfen ,başınıza geliyor mu sizinde