Ruhsuz Merve123a ilk gun oldugu için herhalde elim titredi sabah iyice yaparım İnsAllah bınde cok acıdı 😞
Seda5892 Duyguxx bende öyle sanıyordum biraz sert basınca atıyor canım eşim yapınca gördüm bende 😂 clexane çok kolay atıyordu iğne bacağımdayken kaç kere attırdım🤣
Ruhsuz Hilossss dün sabah ilk iğne mi eczanede yaptırdım orda kı bayan da zorladı canımı acıttı dısarı cıkınca kendi attı
Minikkusss65 Hilossss nasıl atmiyo arkadaşım? 4 aydır kullanıyorum ve atiyo oksapar siz beceremiyor olmalısınız..
Hilossss Ruhsuz acaba değişti mi bi sorarım eczacıya bu sefer olsalar verecek bana da geçmiş olsun canim
Tugba378 Ruhsuz Ruhsuz yok ben kullanıyorum bana öyle bir etki yapmadı bi de ben yatarken kullanıyorum
Hilossss Ruhsuz valla midem ilk günden beri bulanıyor iğneden olmaz dedi doktor coreaspirin yapıyor ama öyle söylemişti bana
Ruhsuz Tugba378 iğneyı göbekten mi yapıyorsun iğneyi sokunca dik mi tutuyorsun yan mı eczanede bana yan tut deri altına gitsin dedi
Sarem Kızlar merhaba bende enox kullanıyorum normalde kullandıgım igneyi çok rahat vurunuyodum ama enox markanın farklı enjeksiyonlusunu vermiş eczane ve igne karnımdayken öne doğru fırladı kırıldı sandım bi an.
Sarem https://resimag.com/i/7178ed9a811 Umarım açılır resim o fırlamış olan bu gün yaptıgım diğeri normalde kullandıgım
Seda5892 Sarem iğneye bastırdığından güvenlik kilidi atmış canım 😂 ben clexane kullanırken çok atıyordu öyle 😊
Hilossss Sarem clexcanda bu şekilde oluyor canim oksapar kullandım ama enox kullanmadım hic inşallahta hep ikisi denk gelir alistim bunlara çünkü
Tugba378 Ruhsuz bana günde bi tane dedi gece yatarken yapıyoruz eşim yapıyor bazen dik bazen yan koldan oluyorum ben zaten bende kan pıhtılaşması yok tedbir amaçlı kullandırıyor doktor düşüğüm olmuştu
Duyguxx Seda5892 aynen canım bende öyle yaptırıyodum kardeşime o vuruyordu 😂 bide clexan 8lik kullanıyordum alışmıştım artık hiçbir eczanede bulamayınca doktor oxsapar 6lık verdi. İğnesi çok kalın ve aşırı ağrı yapıyor ilaç verilirken 😔
Seda5892 Duyguxx ilacı verirken bazen acıyor bazen acımıyor bende anlamadım 😂 ben iğnemi kendim yapıyorum ilacı yavaş yavaş verin o zaman daha az acıyor bi de acıdığı an derin derin nefes alıp veriyorum 😂 eşim odada bile durmuyor dayanamıyor 😂