buse76
Kişiye özel tedavi uygulanıyor kafama göre bi işlem yapmadım yumurta kendiliğinden çatlamıyor doğal siklusta bu şekilde ilerliyoruz ilaçlı değil benim transferim bu tutsada tutmasads yıne transfer olucaktım zaten bıde ilişkiyi bize yumurtayı geliştirdiğimiz dönemde yasak demişlerdi devlette ilk tedavimde acıbademde herhangı bırsey söylenmedi bızde zaten yumurta gelişimi sürecinde ilişki düşünmedik çatladıktan sonra değerlendırdık kı teşvikte ettiler