hilalnarin 8haftalık hamileyim aşırı noodle aşeriyorum 2gündür de üst üste yiyiyorum herkes zararlı olduğunu söyledi benim gibi olan var mı
happyela hilalnarin Zararlı elbette çok yememeye çalışın. benim de canım geçenler de aşırı istedi 2 3 çatal aldım en azından canım çekti yemiş olayım diye.
hilalnarin Valla elimde değil ya gözümün önünden gitmiyordu bende 3gün üst üste yedim yani toplam 6tane felan noodle yedim İnşallh bi sıkıntı olmaz