ballim_dunya Kızlar boş gebelik olduğunu nasıl anlarım 5+2 de kese gördüm bayramdan sonra inşallah bebeği görebilirim boş gebelik olanlar anladılar mı yoksa sadece ultrason da mı gözüktü kanamam vs yok ara ara mide bulantım var sadece başka belirtim yok
zynpdr ballim_dunya belirtisi yoktu. 9 haftaya kadar bekledik o zmn görünmeyince anladık . Çok erken haftanız inşallah sağlıklı ilerler iyi düşünün . 🌸
hosgeldinbebekkk ballim_dunya şuan muhtemelen yaşıyorum , önceden de aynı sebepten kürtaj oldum. Hiç bir belirtisi yok gebe gibiyim
cuteregina ballim_dunya belirti yok boş gebelikte bebek oluşmaz onuncu haftaya kadar beklersiniz bebek olmazsa sonlandırırlar
Esma006 ballim_dunya aşkım belirti olmuyor pek genellikle binde bir insanda kanama lekelenme oluyor en geç 8.hafataya kadar görünür bebek insallah stres yapma
hosgeldinbebekkk ballim_dunya 7+1 Vajinal ultrasonla bebek görünmedi . Yolk sac denen yapılar da yok . Yüksek ihtimalle boş gebelik dedi doktorum. Pazartesi 8+1 de tekrar gideceğim netleşir
ballim_dunya Esma006 korkuyorum ne yalan söylim göremem diye gittiğimde 7+4 olucak karından mı bakarlar vajinadan mı acaba
Esma006 ballim_dunya karnında yağ fln kiloncok mu benim kilom var 7+4 bile göremediler kendime göre 7+4 düm ama 8 haftalık olunca gittim meğer bir hafta geç döllenmiş korkutular doktorlara aldanma bide boş diyip alcaklardi karından goreemz ise vajinal bakın de saniyelik zarar vermeden bakar
zey55 ballim_dunya biz 9+5 de boş gebelik olduğunu anladık sizin şuan çok erken inşallah boş gebelik değildir içinizi ferah tutun
ballim_dunya Esma006 kilom var ya büyük ihtimal alttan bakarlar benim geç döllenme olamaz bence çünkü iğne yapmıştım ovitrelle