hum_hum Arkadaşlar 9+6 hafta fetal dna erkek olarak çıktı. Tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım. internetteki araştırmalar biraz kafamı karıştırdı. Fetal dna yaptırıp da daha sonra ultrasonda farklı cinsiyet gözüken oldumu ya?
yenibiranne__ hum_hum erken yapmamışlar mı bacım biraz 🙄 tüp bebekte öyle mi bilmediğim için soruyorum benimki 12 de yaptılar erkek çıktı ultrasondada erkek kolay kolay Fetal DNA’da karıştırma olmuyor diye biliyorum
Perim2 hum_hum sağlıkla kucağınız alın ben önceki gebeliğimde 10 haftalık yaptırmak istedim doktorum 12 hafta hastalık taraması için daha doğru ve güvenilir sonuç verir dedi sizinki çok erken olmuş fakat cinsiyet çok düşük bir ihtimal değişeceğini sanmıyorum
cuteregina hum_hum erken olmuş ama cinsiyette yanılma olmaz bakıp kafanızı karıştırmayın xx kız xy erkek nasıl karıştırsınlar ki
happyela hum_hum Şuan kaç haftalıksın zaten usg de de söyler doktor doğruluk oranını bilmiyorum ama erkekse erken gösterir belki
hum_hum yenibiranne__ araştırdıktan sonra bende erken olduğunu düşündüm. Tüp bebek de iki embriyo konuldu biri tuttu. Tutmayan embriyonun dna sı hala gözükebilir buda testi yanıltabilir yazıyo nette. Keşke biraz daha bekleseydim ama hiç fikrim yoktu doktr 10. Haftaya girdin yaptıralm deyince tamam dedim
hum_hum Perim2 daha önceki çocuğmda fetal dna diye bişey yoktu şimdide doktr izah edip yaptıralım deyince itiraz etmedim ama iki hafta daha bekleseydim keşke
hum_hum cuteregina zaten çok düşük bi ihtimalmiş yanılma riski ama hem erken yaptırdığm için hemde tüp bebek olup tutmayan embriyo etkilermi diye bi aklımı karıştırdı. Sağlık sonuçları inşallah doğru olsunda cinsiyet her türlü kabulümüz zaten😊
happyela hum_hum Ben 11+4 de öğrenmiştim sizde de belki bayram sonrası söyler doktor 🥰 sağlıkla gelsin en başta ilk bebişiniz kız mı erkek mi 😊
yenibiranne__ hum_hum sağlıcakla kucağınıza alın inşallah stres yapmayın bişey olmaz doktorunuz yapalım dediyse vardır bildiği
hum_hum happyela happyela bayram sonrası kontrolüm var inşallah ultrsonda da görürz soru işareti kalmaz😊 8 yaşında bi oğlum var ☺️
annakarenina 11+3 te fetal yaptık erkek çıktı, bebeğim erkek:) cinsiyette pek yanılma olmuyor fetalde