Kizlar 4 aylık oldum şekerim var iğne kullanıyorum evde ölçüm yapıyorum diyet takibindeyim zayıfladım herneyse benim. 2 3 gündur gözlerim bulanık görmeye başladı normalmi 3 Haziran kontrolüm var şekerim o kadar yüksek de çıkmıyor anlamadım kontrolü beklemelimiyim yoksa acile gideyimmi