aysenur471 aslında normal benim ⅔ aya kadar da batmalar oluyordu sonra hemen geçiyordu doktorum normal demişti bebek iyice tutunup yerleşiyor oluşuyor aklınıza kötü şeyler getirmeyin 9 aya kadar da olabilir endişelenmeyin benimde hep öyle geçti şimdi kızım 4 aylık yanımda uyuyor Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin