esrafi5 lvntakolanys ben aldım çok faydasını gördüm arttırdığına çok inanıyorum çünkü benim bebeğim emmedi küvezde olduğu için sağıp götürüyorum iyiki almışım diyorum
sevomer @lvntakolanys ben aldım işe yaradı tek memeyle doymuyodu diğerini pompalayinca biberondan içti
Dlrdgn sevomer bende bu konuda çok kararsızım 34. Haftadayım pompa alsam mı almasam mı ilk çocuğumda süt hiç olmadı emziremedim şimdi plur mu acaba birde pompadan da sağım yapıp verilirse meme reddi olur mu bu da çok aklıma takılıyor
lvntakolanys Dlrdgn benimde aklıma öyle takılıyor emzirmek daha mantıklı gibi sonrasında meme reddi oluyormuş dediğiniz gibi
sevomer @Dlrdgn bende meme reddi olmadı biberonu meme ucu gibi almamı söyledi doktor ondan dolayı emdi yanı