Kızlar anlayamıyorum ama daha 32 haftalıgım ilk gebelikte yaşamadım böle bişi bu haftalarda normal mi bilmiyorum o yüzden. Suyum fazla doktor risk demişt. Kasılma sertleşme vajinaya baskı oluyor düzensizdi 19:03 de bi geldi geçti bel ağrısıyla beraber 19:18 de Bidaha oldu tekrar olursa gideyim demi normal değildir bu haftada