Hanimlar mama sıcaklığı nasıl ayarlıyorsunuz ben bardağa sıcak su koyup biberonu koyuyorum ama bitirene kadar soğuyor tekrar su ısıtıp bardağa koymak zorunda kalıyorum tekken de zor oluyor birde hep kettle de su ısıtırken vakit geçiyor bebeğim çok ağlıyor o sıra neler yapıyorsunuz