Masal777 Doktora gitim ve 1 ncı evrde hiç bişey vermedi bekleriz dedi ama çok merak ediyorum bu durumu yaşıan var mı bida ne zaman gidecem onun için de bilgi vermedi
Havin49_ Masal777 bence başka doktora git altına kaçırma başlıyor bi zamandan sonra ve sosyalleşemiyorsun benim doktorum mutlaka doğumdan sonra rahmine fırsat ver biraz dinlensin sonra tedaviye başlarız dedi
Masal777 Havin49_ kaçırma var ondan gittim doğum 2 sene once yaptım oda sezeryanla ama doğumdan 1 sene sonra zaten bı testler yapıldı oyile bişe dnmedi sadece rahim duvarı bozuk demişti başka doktor hiç bişey Yok demişti şimdi de bu çıktı