Doktorum verdi bana siz değerli annelere de sormak istedim kullanan ve memnun olanlar var mı diye
İsmi berfol 12.haftadan sonra kullanılmaya baslaniyormus sanırım için de OMEGA 3 folik asit ve farklı bebeği besleyen özel vitaminler
Memnun musunuz
Kullanan var mı?