hanega iremshnr tsh ın yüksek çıkmıştır hap vericekler içiceksin ben ortaokuldan beri kullanıyorum ama hamilelikte de bu değerler yükselebiliyor ilacını düzenli içersen bir problem olmaz fakat içmezsen benekte zihinsel problemler olabiliyormuş ama ilacını hemen kullanmaya başlarsan bir problem olmaz
hanega ARYa143 bende haşimatoyum katılıyorum guatır dememiştir bence ultrason ile anlaşılıyor çünkü tshı yüksek çıkmıştır ama ihmal etmemelisin randevu bulamıyorsa özelde endokrin doktoruna gidebilirsin çünkü önemli bir durum uzun vadede
ARYa143 hanega aynen öyle işin içinde olan biliyor, yalnız bu değişik değişik konuşan dr lara hayret ediyorum cidden ya🙄 Hayır yani tamam saçmalıcan illa madem başkasina saçmala karşında hamile hassas bir kadın var yani demi