seymgncer ben oğluma hamile olduğumu öğrenmeden önce 1 haftalık gap turuna katılmıştım😂 bilmiyordum 12 saat yolculuk yaptım üstüne birde her gün sabah erkenden uyanıp yola çıkıp akşam 7 de otele giriyorduk ve tüm bunların yanında horon teptim merdivenleri hoplayıp zıplayarak indim sıra gecesinde göbek attım 1 hafta gecikmem vardı eve geldiğimiz gün öğrenmiştim hiçbirşeyde olmadı😅 hatta ilk başta bir doktor bebek çok aşşağıda yani düşük tehliken var (kanama vs olmamıştı) demişti sonradan farklı 2 doktora gitmiştim ve öyle birşey olmadığını öğrenmiştim hatta yerleşme kanaması bile görmemiştim şuan oğlum 1 yaşında🥹