gizarden bu mesajı yazmak içimden geliyor🥰 aynı şeyleri hep düşünürdüm bir daha eskisi gibi olabilecek miyim vücudum eskisi gibi olacak mı ya açıklık kalırsa ya hep ağrım olursa ya zaman geçse bile en ufak zorlamada orası tekrar yırtılırsa diye korkardım inanın herşey o kadar hızlı geçiyor ki vücut 1-2 senede anca kendini toparlıyor kendinize ve vücudunuza zaman verin bebekle anı yaşamak pozitif olmak tabi ki çok zor ama herşey geçiyor o gaz sancıları uykusuzluklar ağlamalar ataklar bir süre sonra düzen oturuyor şimdi eski hayatımla şuanki hayatımın alakası yok eskiyi çok özlüyorum diye düşünebilirsiniz bunalımlar ağlamalar depresyonlar hepsi olabilir çok doğal şeyler ama bir gün tekrar eskisi gibi olacaksınız size kocaman sarılıyorum 🥰🥰🥰🥰