Benım 2 aşılama 2. Aşılamada kimyasal gebelik 2 tüp bebek ilki devlette alılamalarda devletteydi önermiyorum açıkcası devlet hakkımı kullanmak ıstemıstım. Sebepsiz ifertiliteydi eski usul tüp bebek işlemi yapıyor devlet klasik tedavi yani
17 yumurta toplanmıştı benden hepsi 3. Güne ulaşmıştı ama teknolojık ve laboratuvar kalıtesızlıpınden 5. Güne 1 tane kaldı dedıler oda kötü kalitedeymiş zaten tutmadı şimdi atakent acıbadem hastanesıne gidiyorum burda 26 yumurta toplandı 19 tanesi 5. Güne ulaştı 10 tane en iyi kaliteleri dondurduk ve sorunun gerçek anlamda devlet kaynaklı olduğunu o an daha net anladık. Transferim 25 mayıs pazartesi bu arada ne iğnelerde nede yumurta toplama da hiç sorun yaşamadım acı hıssetmıyorsun devlettede gayet güzel geçmişti ama konfor bakımından tabıkı büyük farklar vardı doktorumu öneririm prof. Dr. Turgut Aydın
inşallah en kısa zamanda miniğimize kavuşuruz 🫂🫶🏻🌸