Bana da 20 haftada plesenta da kanama alanları gördü göllenme var dedi bebeğin suyu az dedi 2 hafta falan dikkat ettim bol su içtim , havuç suyu içtim. İlerleyen haftalarda doktorum suyun arttığını bebeğin sağlıklı olduğunu söyledi. sadece o süreçte kendini yorma dinlen eğilip kalkma vs denmişti. 37+4 olduk çok şükür bi sıkıntı yok suyum da iyi . Bebek plesentadan beslendiği sürece sorun yok canım kilosu falan iyiyse çok takma dikkat et sadece