Mugemurside1 Hamile değilim . Kızım 23 aylık. İdrarda kan çıkmış. Doktor birşey demedi. Böbrek ultrasonu normal.
temmuzonbir Mugemurside1 sistitte idrarda kan görülebiliyor yüksek idrar yolu enfeksiyonu hamileliğimin başında geçirdim çok şükür geçti çok zordu
Mugemurside1 temmuzonbir bilmiyorum ki dahiliye doktoru birşey demedi. Değerlerin iyi dedi genel olarak . Kadın hastalıkları doktoruna randevu aldım 2 ghafta sonraya
temmuzonbir dilaaannk monurol var şase toz gece yatmadan bir bardak suyla içiyorsun sabaha kadar temizliyor sabah kalkıncada gün boyu bol su içmeye başlıyorsun beni ishal yaptı monurol doktorum ishale iyi gelen bir ilaç da verdi geçti çok şükür
Mugemurside1 temmuzonbir sistit değiniz idrar yolu enfeksiyonu mu. İdrarda yanma oluyor ara ara ve beyaz akıntım çok fazla
temmuzonbir Mugemurside1 idrarda yanma ağrılı idrar yapma bir ilerisi kanlı idrar ben kanlı idrar yaşadım
Mugemurside1 temmuzonbir çok geçmiş olsun . Kanlı idrar olmadı ama hastende verdiğim idrarda kan görülmüş
temmuzonbir Mugemurside1 teşekkür ederim bi incelesinler bakalım umarım mühim bişey değildir en iyi ihtimalle yeni başlayan bir sistir olabilir diye düşünelim
Perla_ Mugemurside1 Ya ben hamileyim alttan muayene etmişlerdi o biraz kanama yapmıştı mesela öyle idrar verince kan çıktı bende sizinde öyle bir durum yok hani hamile değilmişsiniz yani araştırsınlar o kan neden olur diye . Çok geçmiş olsun
Mugemurside1 temmuzonbir inşallah. Doktor bu sonuçlar için normal dedi aslında. Böbrek ultrasonu da yapıldı normal denildi
Mugemurside1 darwinn regle 11 gün vardı. Yumurtlama dönemiydi. Sistitse eğer doktor ilaç yazmadı acaba
darwinn Mugemurside1 tekrar tahlil vermekte yarar var yanılma yada bir defalık mı diye kontrol edilmiş olur